I ghetti di u collu sò a suluzione perfetta per prutege a vostra faccia da u sole direttu, u friddu è u ventu. Sò fantastichi per l'estiu, u vaghjimu, l'invernu è a primavera. I ghetti di u collu anu uni pochi di nomi diffirenti da quale pudete cunnosce. Sò chjamati sciarpe di tubu, chubes di collu, maschere di faccia, balaclavas, è maschere di u collu ancu. Sò perfetti s'è vo site in caminata, sci, bicicletta, o si simpricimenti in l'aria aperta. Parechje cumpagnie di paisaghju chì furnisce maschere di u collu persunalizati per i so impiegati chì travaglianu fora in l'elementi. Non solu pruteggenu da u sole è u ventu, ma ancu mantenenu i germi è u virus (in particulare Coronavirus) fora di u soffiu.

Qualessu hè u megliu situ web grossista per ordini maschere di u collu

Berunwear.com hè sempre cunsigliatu da a maiò parte di i venditori in linea Shopify indipendenti in u mondu sanu. Perchè? Per piacè verificate quì sottu u nostru serviziu speciale è prufessiunale di cuncepimentu persunalizatu per e maschere di u collu! 

Opzioni di stili di maschere per u collu

Offriamu ghette di u collu normale senza cuciture, ghette di u collu cù l'orechja, ghette di collu triangulu. Puderanu tutti esse persunalizati stampati CMYK. Pronta in 3-5 ghjorni per ordine di 1000 pezzi è spedizione di 3-4 ghjorni à i Stati Uniti

Opzioni di materiale per a maschera per u collu

Offriamu dui tipi di ghette di u collu di materiale: 100% poliester (senza cuciture), è un altru hè 95% poliester cù 5% spandex (versione Premium, densità di tela più alta). I dui materiali elastici in quattru direzioni è traspiranti.

Opzione di taglia persunalizata

Opzione di taglia di ghetta di u collu persunalizata: 24 * 48cm (33g); 25 * 50 cm (42 g), Imballaggio: 14 * 10 cm. Pudemu ancu fà una dimensione persunalizata cum'è a vostra dumanda.

Stampate e vostre marche

Per avè a vostra guazza di collu unica è persunalizata, pudete sceglie di avè a stampa di sublimazione cum'è ciò chì vede quì avemu fattu per altri clienti.

Filtru opzionale à l'internu

Opzione di filtru internu dispunibule per maschere di u collu spandex persunalizati per prutegevi da Covid-19 (micca dispunibule per ghette di collu senza cuciture)

Berunwear.com hà una vasta selezzione di ghette di u collu di stock dispunibili in diversi disinni, culori è mudelli. Pudete ancu investisce in ghette persunalizate è uttene un disignu totalmente unicu chì si adatta à u stilu è a personalità di u vostru gruppu o à u logu persunalizatu di u vostru gruppu o cumpagnia.

Alcune dumande cumuni chì pudete avè nantu à e maschere di u collu customizati

Noi di Berunwear avemu sviluppatu una selezzione di Maschere di u collu persunalizati chì permettenu stampe cumpletamente persunalizate è ancu l'utilità di una copertina standard di faccia.

Chì taglia offre?

Offriamu una maschera di taglia adulti, ghjovani è zitelli. 

Cumu portà queste maschere facciale persunalizate?  

Avvolgi i loops intornu à l'arechje è assicuratevi di mantene a bocca è u nasu cuparti. 

Chì opzioni di decorazione avete per a stampa di maschere facciale persunalizate?

Pudemu Serigrafia, Diretta à a Vestitura è Tintura Sublimata nantu à e nostre maschere. E nostre stampe sò fatte per durà è utilizanu Tinture è Tinture non tossiche per questi prucessi. Sapemu questu perchè tutte e nostre maschere sò decorate quì in Canada in a nostra facilità.

E vostre maschere sò lavate / riutilizzabili?

IÈ! Tutte e nostre maschere facciale persunalizate sò riutilizzabili, salvu chì ùn hè micca specificatu altrimenti. Ariamu veramente rCunsigliu di lavà in lavatrice dopu ogni usu.

Aghju da impegnà à una quantità enorme?

Grazie à i nostri metudi digitale di stampa, ùn avete micca! Mentre ùn avemu micca prublemi cù voi per urdinà uni pochi centinaie di maschere, i nostri prezzi in massa partenu da 50 maschere, chì vi permettenu di equipà i vostri impiegati o di equipà a vostra famiglia cù alcune opzioni per a settimana. Sè vo vulete solu cumprà una sola maschera, chì funziona ancu!

Qual hè a megliu risoluzione per stampà?

U più altu u megliu, in genere ùn vulete micca menu di 1200 × 1200 per una maghjina di copertura completa. 

Unu di i nostri prudutti più venduti di maschere per ghette di u collu

Stu pezzu multifunzionale pò esse purtatu cum'è una maschera facciale o cum'è una guaina di u collu per pruteggià da a polvera, i germi, u polline, etc. Pò esse purtatu ancu cum'è fascia, bracciale, sciarpa, o beanie!

  • 100% Polyester
  • Materiale Traspirante
  • Loops for Ears
  • Asciugatura rapida
  • Più longu davanti chè daretu
  • Circa. 17″ Long (Front, Center)
  • One Size adatta à a maiò parte

In Berunwear avemu a suluzione à i vostri bisogni cummerciale cù i nostri Maschere Neck Gaiter customizati, chì sò custruiti cù a funzione innovativa "Supportu per l'orechja" per l'ultimu cunfortu. A cuntrariu di l'altri marchi, i nostri ghette per u collu sò fatti cù un tela di rendiment cunfortu di alta qualità chì pudete lavà è riutilizà per i vostri bisogni essenziali. Cù un tissu traspirante, chì elimina l'umidità (alluntana l'umidità da a pelle) è proprietà antimicrobiche, u nostru cuncepimentu Neck Gaiter coprerà u vostru nasu, a bocca sana è u collu cunfortu. 

Sia chì vulete persunalizà u vostru Neck Gaiter cù u vostru logu cummerciale o selezziunate trà e nostre parechje opzioni di cuncepimentu Berunwear offre a suluzione perfetta per aiutà à prutege a sicurezza di i vostri impiegati è clienti.

Ùn sò solu i nostri ghettini per u collu un grande articulu essenziale, pudete purtalli mentre gode di a vostra attività all'aria aperta preferita cum'è sci, snowboard, prutezzione di u sole mentre a pesca, mantenendu ancu a terra fora di a vostra faccia / bocca mentre andate in 4 rotelle è andate in moto di terra. Sò ancu fantastichi per a motocicletta per mantene quelli fastidiosi bug da i vostri denti!

Custruitu cù un tissu di rendiment cunfortu:

  • Opzioni di materiale A: 95% poliester, 5% elastane (a cumpusizioni di tela pò varià da 1%), dimensione: 25 * 50cm
  • Opzioni di materiale B: 100% poliester, Dimensione: 24 * 48cm
  • Anti-microbicu 
  • Elimina l'umidità (alluntana l'umidità da a pelle)
  • Resistente à a lacrime
  • Vestibilità elastica comoda e morbida
  • Lavabile è riutilizabile

A grande funzione di i nostri ghetti di u collu hè cumu anu tanti usi. Aghjurnate u vostru ghjocu d'accessori è truvate un scudo facciale currispundente per ognuna di i vostri vestiti. Semu fieri di u nostru standard d'alta qualità di i nostri ghette per u collu. A vostra satisfaczione hè sempre garantita à u 100%, ancu nantu à e maschere di u collu stampate in sublimazione persunalizata in grossu.