Berunwear si preoccupa sempre di i bisogni di i nostri clienti. Quandu a maschera facciale diventa un pezzu di l'equipaggiu di ogni ghjornu essenziale, pensemu à cumu prutegge ti mantenendu eleganti. I nostri ultimi ghetta di u collu à sublimazione pò rimpiazzà a maschera facciale è chì hà parechje funzioni cum'è Head Hoop, Cap, Sciarpa, Headband, Pirate, Hood, Hair Ring, Hair Scarf, Bracers. Interessatu in stu pruduttu? Truvate più nutizie in u nostru postu è uttene un preventivu gratuitu di cumandamenti in massa di ghette sublimate per u collu! 

Cos'è a sublimazione per u collu

A sublimazione di coloranti, cunnisciuta ancu cum'è Dye-Sub, impiega un prucessu di stampa chì usa u calore è a pressione per trasferisce tintura nantu à materiali sintetici cum'è poliester, lycra, nylon, plastica è metalli. Dye-Sublimation hè ideale per camicie di performance, rashguards è altri materiali chì si stende.

U prucessu di stampa di sublimazione di tintura implica l'usu di una tinta di tintura speciale chì sublima quandu hè introduttu à temperature elevate. A sublimazione hè a transizione di una sustanza direttamente da u solidu à a fase gasosa senza passà per u statu liquidu. Questa tintura si unisce cù u materiale di tela o sustrato per creà una stampa digitale viva è permanente.

U prucessu di sublimazione di tintura ùn solu rende culori brillanti chì anu una manu suave è durable, ma ancu permette di stampà culori fotografici o cumplessi è disinni cù gradienti accuratamente. Dunque, hè una tecnica di stampa full-colore, full coverage.

VANTAGGI DI SUBLIMAZIONE

  • Ideale per poliester, lycra, nylon è altri materiali sintetici
  • Ideale per magliette da performance è rashguards
  • Stampe vivaci brillanti cù una manu suave
  • Funziona megliu nantu à vestiti bianchi o di culore chjaru
  • Ùn si romperà o sbucciarà
  • Transpirazione

Vendite calde 2020 di ghette di collu

Quandu cercate "sublimation neck gaiter" in Amazon, truverete parechji best sellers cù millaie di recensioni pusitivi. In u 2020, a copertura di a maschera facciale hè un must have è cunsigliatu ancu da CDC. Puderete micca vulete portà una maschera medica per a faccia cum'è un paziente, ma purtendu una ghetta di u collu eleganti per riscalda u vostru corpu è intantu prutegge voi è e persone intornu à voi da l'infezione da Covid-19, perchè micca fà? È i ghetti di u collu di sublimazione sò solu u megliu è u più populari di a faccia in 2020. Sè vo circate Fornitore di ghette sublimate per u collu in ligna, ùn devi micca mancà stu fabricatore espertu quì, verificate più infurmazione quì sottu!

U nostru serviziu di persunalizazione per i scaldini di u collu sublimati

A nostra ultima ghetta di u collu in sublimazione pò rimpiazzà a maschera facciale chì hà parechje funzioni cum'è Head Hoop, Cap, Sciarpa, Headband, Pirate, Hood, Hair Ring, Hair Scarf, Bracers. A resistenza à l'usura hè bona è ùn svanisce micca faciule. Lavabile in lavatrice nantu à un lavatu friddu. 

Scaldacollo personalizzabile di alta qualità per tecnica di sublimazione. Fattu di poliester elasticu morbidu. Stampa faciule è toccu bellu. I Gaiters di Berunwear sò un accessori di prestazione multifunzionale chì pò esse purtatu almenu 12 modi diffirenti. L'area di stampa di ghette hè 9.5 "x 16.5" è sò fatti di 100% Solar Fabric chì hè cusitu cù bordi orlati, traspirante, è include tecnulugia di umidità in più di una prutezzione solare UPF + 50 da i raghji UV. Stampatu in tuttu cù una stampa di sublimazione di culore.

Imprint Colour: Neru, Rossu, Arancione, Giallu, Oru Atleticu, Marrone, Verde, Verde Foresta, Blu Marinu, Blu di Processu, Blu Reflex, Teal, Viola, Rosa Caldo, Borgogna, Grigio, Carbone, Bianco, Oro Metallico, Argento Metallico, etc. .

Stu collu protettivu persunale copre a bocca è u nasu è offre una barriera contr'à i contaminanti di l'aria è l'elementi. Si scivola facilmente sopra a testa è hè cunfortu è eleganti da portà. I disinni persunalizati cumpleti permettenu di prumove a marca è a sicurità di l'impiegati. Pò esse persunalizatu senza costu supplementu per prumove a prutezzione individuale. I nostri buffs sò versatili, unisex è venenu in una taglia grande (adulti) è chjuca (gioventù). Fabbricatu da poliester spandex d'alta elasticità chì hè antimicrobicu è umidità. 

Altre caratteristiche di Berunwear ghette di collu sublimate

  • Confortu + Traspirante: 4.1 once. U tissu in microfibra si sente super suave è si move cun voi, ma ùn s'appoghja micca o stende. I bordi bordati impediscenu curling; cusitu in daretu. 
  • Asciugatura + Asciugatura rapida: PURE-tech ™ offre un assorbimentu di umidità superiore per alluntanà l'umidità da a vostra faccia è u collu. Si secca rapidamente in usu è dopu lavatu. 
  • UPF 50+ Prutezzione UV: Porta a classificazione massima di prutezzione di u sole per u tessulu è furnisce a massima prutezzione di a vostra pelle contr'à i raggi UV dannosi. E proprietà di prutezzione di u sole sò permanenti è rinfurzate solu dopu à parechji lavaggi. A Skin Cancer Foundation ricumanda stu tessulu cum'è un protettivu UV efficace solu per e zone cuperte. 
  • Multi-Use: Ghetta di u collu, prutezzione di a faccia, copre i capelli, fascia è più. Prutegge da u sole, u ventu, u polu è l'elementi - umitu o seccu, induve andate. Brilla in l'estiu cum'è un pezzu di prutezzione di u sole. Pràticu è còmode per l'usu di ogni ghjornu in tuttu l'annu cum'è una capa extra di prutezzione. In u clima più fretu, hè un accessoriu di stratificazione eccellente per u calore è u calore senza massa. 
  • Anti-Odore: A tecnulugia di tissutu anti-microbicu basata in zincu combatte l'odore per aiutà à stà frescu. Durable: U sole, u sudore è l'acqua salata scontranu a vostra partita - stampa di sublimazione in e fibre di u tessulu per stà traspirante è ùn sbiadisce micca da l'esposizione à l'elementi. Lavabile in lavatrice, riutilizzabile. Specificazioni: Dimensioni: 9.5 "x 18" 
  • Tissu: 100% Microfibra Polyester UPF 50+ Fabric

U nostru Prezzi Diretti di Fabbrica: Sottu Prezzi Ingrossu: 

Berunwear.com offre sottu i prezzi all'ingrossu per a stampa di guaine di marca perchè avemu a nostra propria fabbrica! I prezzi più bassi in linea per i ghettini di u collu stampati in quantità. Comparare è salvà! Vi incuragiscemu à paragunà i prezzi di i nostri cuncurrenti, chì spessu caricanu più per una opzione senza saldatura chì caricamu per una guaina piena di cucitura cù un tela aghjurnata. Un collu di qualità premium à i prezzi di grossista.

A sublimazione di tintura hè u prucessu chì vi permette di stampà gràfiche in piena culore nantu à a vostra ghetta di collu persunalizatu. Ancu s'ellu hè un prucessu di stampa versatile, ùn hè micca cunsigliatu d'utilizà testu chjucu, linee sottili o elementi grafici chjuchi perchè ùn stampa micca assai chjaramente. Sentite liberu di cuntatta ci per una cunsultazione gratuita.