Quandu u friddu è u ventu, una ghetta di u collu Berunwear hè ligera da portà, ti mantene caldu, è pare bellu. Quandu u friddu cumencia veramente à muzzicà, basta tirallu sopra a vostra faccia per una prutezzione supplementaria. Sceglite da un disignu esistente o persunalizà e vostre ghette cù a vostra propria stampa persunalizata o marca di l'impresa. Hè l'alternativa muderna à sciarpe è scaldacollo, soprattuttu in 2020. Se ùn site micca familiarizatu cù un ghetta di u collu stampata persunalizata, Eccu alcuni dumande è risposte chì duvete sapè prima di l'ordine grossu.

FAQ Ghetti di u collu stampati persunalizati da Berunwear

Chì pudete stampà nantu à una ghetta di u collu persunalizata?

Siccomu a guttura di u collu persunalizatu hè cumpletamente sublimatu, Berunwear pò stampà quasi tuttu nantu à u pruduttu. Verificate quì sottu per sapè di più:

Ghetti di u collu di foto persunalizati

I ricordi speciali è l'amichi preferiti, i membri di a famiglia è l'animali di l'animali ponu andà induve l'utilizatori facenu quandu ordinate e nostre sciarpe ghette fotografiche persunalizate. Questi facenu grandi articuli di rigalu corporativu, postu chì a vostra cumpagnia pò urdinà quant'è 1 unità à u tempu, chì permettenu una foto speciale per esse aduprata per creà una guaita speciale.

Ghetta nuca promozionale per i pescatori

Sò in l'industria di l'abbigliamento sportivo o serve una folla chì hè nantu à tutti l'accessori di pesca? Sè questu sona cum'è a vostra attività, vi vulete piglià u tempu per fighjà i nostri ghetti di collu di pesca persunalizati. Adornatu cù temi populari di cuncepimentu di pesci è stampati cù nomi di cummerciale o d'utilizatori, questi sò accessori di moda altamente cunsigliatu trà a cumunità di pesca.

Copertine di faccia di ghette personalizzate cù stampe animali

Cliniche veterinarie, rifugi per l'animali, magazzini di forniture per animali, è tutti i tipi di amanti di l'animali amarà e nostre ghette promozionali di collu à tema animali. Eccettu i nostri mudelli basati nantu à i cani, avemu ancu ghette cù serpenti, squali, gorilla è più.

Ghetti di collu floreali persunalizati

Vivai, splutazioni, stand di strada, è altre urganisazioni agriculi truveranu i nostri ghette di collu cù stampa floreale persunalizabili per esse abbastanza prudutti promozionali utili. Senza una quantità minima di ordine per preoccupassi, quant'è una sola unità pò esse urdinata à u mumentu. Sò ottimi articuli PPE per i travagliadori in campi o quelli chì servenu i clienti in stand, in serre, o in registri.

Ghetti di marca cù Disegni Stock

Avemu parechji tippi diffirenti di ghette di collu d'arte promozionale chì venenu cù parechji disinni divertenti è eleganti integrati ghjustu in. Tuttu ciò chì duvete fà hè aghjunghje u vostru nome persunalizatu, impronta di logu, o missaghju per fà questi articuli cumpleti.

Cosa hè a sublimazione di tintura? 

A stampa di sublimazione di tintura hè un prucessu di stampa chì mette a tinta in un tela sintetica è vi permette di stampà in pienu culore. U prucessu usa u calore altu per creà un pruduttu chì ùn permettenu micca a tinta di sguassate. Pudete stampà culori brillanti è ancu parechji culori PMS incruttendu e tinte in i fibri di u tela. U prucessu permette à a tinta di sublimazione di trasfurmà da un solidu à un gasu senza diventà un liquidu.

Ci hè Limitazioni cù a Sublimazione di Tintura?

Ancu s'è a sublimazione hè un prucessu versatile, i so limitazioni includenu a stampa di testu o linee chjuche è certi gradienti ponu vede imperfezioni.

Chì ci hè a diffarenza trà i ghetti di u collu cuciti è senza cuciture ? 

ghette di collu custate vs senza cuciture

Cù guette di u collu senza cuciture, stampemu un grande pezzu di tela è u cucite per furmà un tubu. U tela hè tagliatu, ma ùn include micca cuciture supplementari o cuciture in cima o in fondu. Hè l'ideale quandu vulete mantene u vostru costu o se cede a guaina cum'è un rigalu promozionale. In ogni casu, hè un pruduttu più basicu chì hà un aspettu menu finitu è ​​cumpletu cà i guaiters seamed. Le ghette custate sembrano più complete, in quanto includenu cuciture supplementari o cuciture in cima e in basso, offrendo un look più finito. Avemu cunsigliatu per una opzione di ghette di u collu cusitu s'ellu pensa à vendeli o sè cercate una copertura di faccia più alta. 

Chì materiale sò i vostri ghetti di collu persunalizati?

Sò fatti da 100% poliester elasticu è ligeru.

Quantu durà u disignu persunalizatu?

Perchè artighjanu e nostre ghette di u collu persunalizate da poliester d'alta qualità è stampate cù sublimazione di tintura, sti bandane duverebbe durà per un periudu di tempu allargatu - più di 2 anni, secondu a frequenza chì porta.

Funziona cum'è una maschera facciale durante u focu di Covid-19?

U CDC ricumanda: "Ustà rivestimenti in tela in ambienti publichi induve altre misure di distanzamentu suciale sò difficiuli di mantene - soprattuttu in e zone di significazione di trasmissione basata in a cumunità".

Quantu veloce pudete stampà ghette di u collu persunalizati?

In certi casi, pudemu stampà e vostre ghette di u collu persunalizati in quantu à un paru di ghjorni per ordini urgenti è in u casu normale, u turnaround mediu hè di 2-4 settimane. A turnaround principia dopu l'approvazione di a prova finale è u pagamentu hè statu fattu.

Quantu costanu i ghetti di u collu persunalizati?

I prezzi di guaine per u collu persunalizate varianu nantu à a quantità chì cumprate, varienu da ogni locu à $ 0.5 - $ 10 per unità. Sentite liberu di cuntattateci quì sottu per avè una quotazione immediata.

Cumu cuncepisce i vostri ghetti di u collu gratuitamente?

Berunwear vi offre un metudi di cuncepimentu faciule in modu chì pudete truvà a megliu opzione per u vostru livellu di cumpetenza di cuncepimentu. Ogni tech pak hè verificatu da a nostra squadra di artisti grafichi per eventuali errori o prublemi prima di esse appruvati per a stampa.

  • Serviziu di Cuncepimentu Gratuitu: Ùn avete micca interessatu à cuncepisce l'opera d'arte? Nisunu prublema! A nostra squadra d'artisti pò creà un disignu di ghette di u collu persunalizatu da zero - senza costu extra per voi. U nostru squadra di cuncepimentu currisponde à voi finu à chì u vostru disignu pare esattamente cumu vulete.

Vi aiuteremu à cuncepisce a vostra propria Ghetta di Collu / Passamontagna / Sciarpa Magica, esclusiva per a vostra buttrega! Avete una idea? Mandateci à noi ! Vulete trasfurmà u vostru logu in una ghetta di u collu? Pudemu aiutà! Avemu travagliatu cù cumpagnie grandi è chjuche in i Stati Uniti. Avemu u nostru prucessu di pruduzzione simplificatu per aiutà vi fà una sciarpa magica di qualità, pronta per a vendita, i vostri clienti amarà. Mandateci un disignu vettoriali o in alta risoluzione à [email protected] è avemu da creà una prova.

Sè vo circate una ghetta di collu persunalizata per a vostra chjesa, squadra sportiva, ghette di collu persunalizate per a vostra impresa, urganizazione religiosa, liceu, università, urganizazione senza prufittu o squadra sportiva, cuntatta ci oghje. Sò articuli perfetti per sporti è diverse attività all'apertu cumpresi corsa, caminata, ciclismo, viaghji, pesca, sci, arrampicata è parechje altre attività.